Motivation

Försöker hitta någon slags motivation till att fortsätta driva min blogg.. Kan ingen vänlig människa säga vad det är ni vill ha utan mig? Jag vet ju inte vad det är som drar så många läsare som aldrig kommenterar. Det är jätte jobbigt.. Jag träffar ibland människor som säger att dom läser bloggen och den är bra hit och dit... Men vad är det egentligen som är bra? Jag har enorma pauser mellan inläggen och om jag var läsare av denna blogg skulle jag ge upp! Jag koncenterar mig på allt annat än bloggen, vilket jag tycker är fruktansvärt skönt! men nu, innan jag börjar jobba ska jag få fart på bloggandet. Jag tror jag ska lägga min Jepser (<3) tid på bloggen när han är borta och jobbar. :( Vill ju hällre ha honom här hemma hälst fast klistrad på mig! Men det får jag ju aldrig.. Iallafall, jag spårade lite haha! Jag vill bara säga till er att Mrs bean is back, Put Your Lipstick On!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0