Bättringsvägen!

Tjena tjabba hallå!
Ska börja med någonting som inte handlar om min hud! :)
Idag har jag nördat sims och Jesper har varit så himla gullig hela dagen.
Han ska ut med grabbarna ikväll och jag sa att då fick han sova hemma hos sig. Men då flörtade han till sig att om han tog de lugnt fick han kanske komma. Som tillslut blev att han fick komma om han tog det lugnt. Haha... Jag hoppas på fler timmar sömn inatt bara! Jesper är hemma hos sin mamma just nu som fyller år! Så himla ledsen över att jag inte kan åka dit och gratta henne.. Men jag måste vara hemma och vårda mina fina brännskador.. Sen är det inte så kul att visa mig bland folk så här häller.....

Nu ska ni få se hur det ser ut 14.30 efter en dusch och lite smörj. Har äntligen vågat smörja med protopicen och det märks sådan skillnad på läpparna redan.. Protopicen är ju skälet till att jag ser ut som jag gör... Man ska inte sola med sådana starka salvor... Tydligen! Så gör inte det om ni inte vill se ut som jag en vecka eller mer.. Ha ha ha.. Så den berömda säl-bulldogen har blivit en kräfta som lossar skinn!

Men bättringsvägen är det ju iallafall, men kommer inte kunna rädda de total brända skinnet!



Samma sak här, det som syns på överläppen är bara en vanlig blåsa som är en biverkning från min salva protopic



Hoppet om att min hud ska bli bättre i övrigt är stort men jag förväntar mig inte att någonsin få en vanlig hud. Jag fortsätter med mina salvor och håller allt i shack.. Så kan det iallafall se ut som om jag är som alla andra!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Men stackars dig! Ser ut att göra riktigt ont! Hur länge solade du? :/

2011-10-01 @ 14:53:55
URL: http://lillnilssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0