Favorit

De här är fortfarande min favorit genom alla mina olika heeeeaeeadrar!
Jag gillar den faktiskt jätte mycket! Ikväll blir det att pilla till en ny, bara jag hade haft nå roliga bilder att använda. Men det har jag ju så klart inte.. Det var bättre förr när man gillade att ta kort på sig själv dagarna i enda! Tror jag kommer göra någonting oväntat, har ideer tro mig.. Men jag vet inte hur jag ska få till det! NATHALIE! DU MÅSTE FOTA MIG SÅ JAG KAN GÖRA NÅGRA FRAMSTEG MED BLOGGEN! Aja, nu ska jag ringa och tjata på nathalie så hon blir klar snart! ..

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hör av dig när du kommer ner och ska stanna ett tag så vi kan hitta på nå :)

2011-10-20 @ 20:17:45
URL: http://rebelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0