Godmorgon!

Sov ca 3 timmar inatt, försökte mig på att sova lite sittande så att jag inte skulle vara så svullen när jag vakna. Sov väldigt dåligt men jag är inte alls lika svullen så jag får väl se det lite positivt. Igår kväll hade jag så ont och jag visste inte vad jag skulle ta mig till.. Mamma sa att hon skulle ha gjort vad som helst för att hjälpa mig.  Men jag vet inte vilka av mina salvor jag vågar använda just nu.. Det kan ju både bli bättre och sämre.. Och jag har ingen lust att få nå mycket mer smärta för de här..

Idag ser det ut som mina vanliga utslag men i större mängd, och det är väldigt torrt och sprött. Framför allt på de vänstra ögat. Igår var läpparna värst och jag kunde knappt prata, skratta eller äta.. Det har varit så fruktansvärt att jag inte kan beskriva med ord..

Morgonens bilder kl 10.00

De är på väg ner iallfall, men morgonen är värst



Läpparna lite finare idag, De som syns på överläppen är en vanlig blåsa som är en av biverkningarna man kan få av protopicen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0