Jobba för frihet .

Ännu några timmars arbete färdigt för dagen och även 40 minuter på crosstrainern + Mage. Ja det går ju som en dans de här. 60 minuters crosstraining efter middagen med kära mor! Nu har jag just duschat och dricker de super goda teet som jag köpte av Vickan för någon vecka sen. På tal om Vickan, vart håller du hus?? Hör av dig..

Ja nu ska jag ta o dricka upp teet och sätta lite färg på fransarna så jag kan knata upp till mamma när hon slutar för att göra henne sällskap hem. Jag älskar min mamma och borde spendera mer tid med henne.. Synd jag kom på det två dagar innan jag åker..

Imorgon kommer Jesper, han ska nämligen jobba imorgon så han kan vara ledig på måndag så att vi kan flytta in i lägenheten. Lär väl bli så att vi åker ner söndag eller tidigt på måndag och börjar bo in oss. Jag är ju ledig den här veckan så jag ska väl gå på stan och kolla efter lite små prytlar som man kan behöva! tar ju så klart med mig min rosa stekpanna, rosa kaffetermos, rosa skärbräda, ja allt som får mig att känna mig som hemma! :)
Och nästa helg har vi planer på Ikea så vi kanske kan hitta några fina möbler!

Ikväll, hm.. Ja jag ringde ju Emelie pemmelie, men hon skulle ut och tvätta lite kläder i Bäsksele. Tycker dock att hon kan vara utan för hon är så fin ändå! Men hon skulle höra av sig sedan.

Och bara så ni vet så har jag min gamla telefon så det är därför det inte blir så mycket roliga bilder! Men håller på ladda kameran så kan jag använda den! Så.. Bilder kommer snart. tar även med mig den till Umeå så jag kan berätta och visa vad jag egentligen håller på med!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0