Löshåret!

Nu är jag som vanligt less på att den röda färgen bara åker ur! Mitt hår bleknar o blir prutt brunt medan löshåret behåller sin glans och färg.. Så idag kör jag hårt med mörkbrunt efter jobbet. Hade även tänkt klippa mig lite samtidigt.. Klippa av lite av löshåret också även fast det bara är ca 5 cm längre än mitt. Men jag måste fixa det nu!! Jag blev så sugen just nu, när jag sitter på sjukvårdslektion! Slänga mig i solariet i max 10 min också! så jag inte förlorar all färg på kroppen.. För i ansiktet är de ju redan kört. ha ha.. Jag har ju flagnat så jag är som en blekfis där..  Nej nu blir det ändring!!

SÅNT HÅR! SÅ BRUN!




Kommentarer
Postat av: Miraa (';

Du är så grymt fin Hannah!! :) <3

2011-11-04 @ 22:04:41
URL: http://mirahanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0