Tjai oe ..

Hejsan!
efter helgen vill jag meddela att jag lever, jesper lever och vad jag vet lever även mina underbara vänner!
Vill även berätta att idag har jag och Jesper barit tillsammans i ett år. Känns som 3 månader, haha.
Hade inte velat spendera den tiden med någon annan. Kära pojk!

Kommer försöka uppdatera med bilder från helgen när jag kommer hem.. har inte rätta telefonen eller min egen dator med mig idag.. Och för att tillägga försov jag mig i morse och hann inte jobba med miljöproblemen.. : / Inte så bra men jag tar igen det, lovar! Ska hem och plugga på brännskador och samhälls alldeles strax. Känns som min kväll kommer bestå av träning och plugg. en vanlig vardag för 18 åriga tjejer kanske.

Längtar till i helgen när antingen Jeppe kommer hem eller vi får åka iväg till Ö-vik. Vore himla kul att träffa dem! Mamma och Wilma var där i helgen och med sig hem hade de presenter från Lotta och familjen! :) Super fina allihopa. Kan lägga in bilder på de sen också.. Känns som jag har mycket att skriva egentligen. Om hur blå min hand är, hur full Lisa var, om när Jeppe kalla John för bög, all turkiskpeppar och hur gott Jennifer alltid luktar. fast det får jag vänta med och ni får tålmodigt göra desamma. ledsen!

Ska kolla nelly lite nu, måste ju göra min vanliga vecko beställning (;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0