Den 24 September 2011

Godmorgon, helt otroligt att jag redan är uppe! Jag var helt slut igår och vi alla låg uppe och kollade på en film som gick på vad var de, 4an kanske? Kom väl ändå inte i säng så himla sent utan i lagom tid, vilket nog kunde vara bra eftersom Jesper skulle upp klockan sex för att jaga ute i byn. Innan han gick pussade han mig och var så mysig, bredde på mig täcket och sa att vi ses sen. Han är bara för underbar min karl! Jag ska kliva upp för att få resten av håret fixat vilket kan ta några timmar.. Sidorna kvar nu och jag känner mig så förväntansfull! Äntligen ska jag få göra det klart :) - SUPERGLAD TJEJ!


Sen fick jag ju presenter och otroligt fina blommor igår också! :)
Jesper var så nöjd över att han hade köpt en parfym som dom just fått in och inte ens ställt ut, så han var den första att köpa den. LUKTAR SÅ FANTASTISKT GOTT! :)


Och så fick jag jätte fina ljuslycktor i rosa, vilket passar perfekt eftersom mitt rum mina säng kläder, min dator, min personlighet är rosa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0