Den 26 September 2011



Måndag å underbara måndag. Åh så har jag haft den underbara natur lektionen!
Åh är på den underbara M1:an.. Herregud, hur ska denn dag sluta när jag redan är hungrig och trött.
Jag har ett underbart sjukvårds prov att skriva i eftermiddag och har säkert en underbar lunch att se fram emot..

Nej nu vill jag bara ha hem min bästa pojkvän igen och bara må!
Varför är det inte veckorna man är ledig och helgen man pluggar??
Jag är less, jag vill hem, jag vill sova lite..
Jesper Eriksson, mitt hjärta.

John o Frida sitter & dricker kaffe här brevid och jag bara nördar mig in i datorn en sekund och skippar plugget en minut - skönt! Nej nu tar vi studenten ist? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0