Den 29 September 2011

Godkväll!
kan ju säga och tacka Carina Mattsson som var här och skulle klippa sig.
Tanken slog mig att hon var sjuksköterska och jag sa ; Carina, du är sjuksköterska va?
Hon svarade ; ja. Lite frågande.
Jag berättade då att jag hade brännt mig men jag satt i mörkret så hon såg inte. När jag kom ut i ljuset och visade henne så sa hon ; Oj, lite komiskt lät det! ha ha ha... Kände mig som ja ett fån..
Men hon gav mig sina bil nycklar och sa att hon hade någon spray i bilen som jag skulle gå och hämta och smörja in på de områden som var svullna. Och nu känns det väl lite bättre. Men jag kan ju säga att jag fortfarande ser ut som en säl-bulldog. HAhaha.. Ja vissa misstag gör man ju inte om.. Förhoppningsvis? ;) Nej helt ärligt.. Jag vet vad mitt skinn pallar och jag är riktigt glad över att det inte blev värre... Dumma mig.. Men imorgon kommer Jesper och får ta hand om mig, haha.. Han har det han gör, jag blir så grinig när jag har ont!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0