Gudmorgun...

Goddag!
Jeppe drog med Christian på glasbanken för att få sina begär tillfredsställda. ha ha ha ..
När Jeppson kommer tillbaka ska vi väl försöka få i oss någon mat... Sen fördriva tiden med dusch, kläder o annat askul tills vi ska grilla.. Blir fett bra..
Vad tänker ni göra ikväll? Mina planer är inte klara o jag vet faktiskt inte riktigt vad som händer.. Måste ringa lillkrille känner jag! gah..

varför jag egentligen sitter här är för att jag skulle visa Jesper vilken dator de va ja skulle få, men han kommer ju aldrig så jag får väl sitta och visa den för mig själv och försöka förstå mig på de tekniska specifikationerna på egen hand - Lycka till Hannah ... .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0