utgångsläge

Dagens morgon vart ingen höjdare då jag vaknar och all den svullnad som lagt sig är tillbaka och skymmer lite av mitt synfält. Det är så jukligt jobbigt att också vara så stel i ansiktet och läpparna att man knappt kan äta eller prata normalt. ( elle ja, jag äter knappast normalt! )

Jag ångrar att jag inte tog någon bild och visade er från igår kväll. För då var jag så lycklg och jag trodde att jag skulle vara mycket bättre idag. Men tjifick jag! Dagens utgångsläge är inte alls vad jag hoppades och jag börjar bli stressad över plugget. Jag vet att jag gör saker hemma men jag missar en massa genomgångar.. Hade det inte gjort så ont hade jag fått kila iväg iallafall..

De här är det som får rädda mig just nu.



Och så förstås vill ni väl se hur de har tagit sig under natten...


Det syns inte hur torrt ögonlocket är, men det är ungefär som om någon har sandpapprat det under en längre period.. Och det känns ungefär likadant..


Läpparna är stela och väldigt sprickiga. Och när jag smörjer in dom lägger sig salvan bara utanpå.. Det känns knappt som om dom tar in någonting.. Kan knappt gapa.

_______________________________________________________

Hittade lite bilder ändå, sen jag borstade tänderna. Var väl så glad så jag fotade för att se skillnad senare..

Så här bra var det igår kväll!



Jag håller tummarna att det lägger sig under dagen!
Bara det ser ut så här blir jag ju lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0