Pneumothorax

Just kommit hem från den ultimata vilhelmina raggen! Eller jag och Ronja drog våran egen... En hemlig ragg.. Då vi kunde tuta o leva rövare!
Ronja; vilka var de där?
Jag; Killar
Ronja; men det såg jag väl! vilka?

Ikväll ska vi träna axlar och rygg, förhoppningsvis orkar jag efter att ha tränat rumpa å lår också.. Men det var på förmiddagen.. Nu ligger jag på golvet och funderar på om jag ska gå ner och försöka få till den där låten.. Men röstan jävlas så mycket sen jag var förkyld så jag har försökt hålla mig tyst en stund.... Men det går ju, som det går..

Åså durå som gör att jag blir galen... Jag får ju en hjärnblödning, gud! Ronja, du förstår... Det ä inte så lätt inte..

Och nu mitt i inlägget så ringde Emelie, så nu blir det promenad! Promenad, promenad! Trala la la..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0