svart hår - tummen ner!

Nu när jag sitter här och tänker och kollar på bloggar och bilder så vet jag mer än innan att jag är så tvär emot svart hår. Det ser så livlöst och påklistrat ut. Inga färgskiftningar, nästan som en peruk. Sen finns det ju alltid människor som är super fina i det också. Men för det mesta ser det förjävligt ut.. Dessutom förstår inte alla att färgerna man köper på affärerna bara lägger sig som ett lager på varandra hela tiden.. Så om man färgar håret ett antal gånger med brunt blir det möööööööööööööörkt. svart... Nej jag blir mest irriterad.. Ha ha. bruna fräscha människor i svart hår, mums.

Allt för mig just nu. ska gå och fixa mitt sprudlande röda hår. som är så fantastiskt operfekt! Hoppats på att slingorna ska börja falla av, men tjifick ja! Blir att medla bort dem snart. Och sätta in nya =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0