Utgång ba

Tjenixen!
Sitter och väntar på brudarna. Blir lite hemgjord pizza innan vi drar ut och svirar ikväll. Vart vi ska är ännu inte klart. Men de kvittar, har ju nästan alla stjärnor med! Men vart är min Sanna? BORTA..
Har dukat och sminkat mig redan så nu hoppas jag att de som ska hjälpa till med maten kommer snart! För jag börjar vara sugen på lite sällskap! :)  Jesper åkte hem så får sakna honom lite tills på söndag. Själv ska jag ha super roligt och hoppas det är bra med alla er som läser. förlåt för dålig uppdat.




Nya skuggor
Microshadow; tribecca
eyedust;bamboo

Till sminket använde jag ikväll:
foundation : Sensai kanebo
Primer från MUS
Microshadow; White, tribecca, deadly
eyedust; bamboo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0