Den 2 Januari 2012

Äntligen är min paus över och min nya fina telefon hjälper mig att uppdatera även fast jag kanske inte kommer åt datorn alla gånger! Min samsung galaxy sII har äntligen anlännnt. Har inte lagt ut julklappar, all shopping från umeå och det är så mycket jag har att berätta! Tur jag har lisa att visa alla mina saker för ist.. Lisa kolla mina julklappar, Lisa jag har katthiv, Lisa lisa lisa lisa!!!!!!!!! Har skottat mammas och pappas gård. Okej inte helt ensam.. Grels tog framsidan på sin lunch! HHAHAHA.. Men baksidan tog nästan 2 timmar... Sjöblöt i svätt fick jag slänga alla kläder i maskinen.. Även jackan, dock för att den var skitig inget annat.. Nu har jag ju också nytt nummer, tror jag har 12 kontakter nu! haha. och jag behöver ju inga fler :) Nej men om det är någon som känner att de är nödvändigt att nå mig så får ni fråga om nummmret. För jag hade inte tänkt ha alla som jag hade på min gamla telefon. Det är bara onödigt!




Kommentarer
Postat av: lina

Hej Hannah! Kan inte du lägga in bilder på hur du såg ut på nyår och jul, vad du hade på dig osv? :) skulle vara kul att se! Jätte fin blogg förövrigt! kram

2012-01-03 @ 15:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0