Kläder kläder

Jag har nog hälften av allt nytt i Umeå.. Så jag får lägga upp det när jag åker ner.. Och vissa saker vet jag inte vart jag har längre! Så blir det när man drar de fram å tillbaka mycket.







________________________________________________________________________

Skal till telefonen! viktigt..


________________________________________________________________________


Min marin blåa kofta hänger i umeå..



Både halsbandet o skjortan ny


Nu till mitt billigaste inköp!
Tadaaaaa! Billigast men mest användbara! Puss på dig rosa.


Och så de dyraste........

Armbanden är dyrare än ja..... kommande bild
Tre make up store skugor... Men jag älskar dom! ett värt köp.. Måste investera i fler färger! :)





Så fort de dyker upp grejor jag har glömmmt så lägger jag in de! Lovar ;)

Ha det så bra så länge!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0