Klara färdiga BÄBIS

Halloj!
Ligger på Haga och försöker ta tag i allt jag måste göra..
När jag kom hem idag trodde jag, att jag & min älskade man skulle åka å handla när han slutade. Och att jag skulle slippa öppna kylen (där det hoppar makaroner upp & ner som bara väntar på att jag ska sticka in ett finger så de kan ta en mumsbit) och slippa laga mat! Men då ringer lillhjärtat mitt som så vackert lovat att plocka bort makaronerna och han säger med len ton; Älskling, jag måste jobba övertid... De är tur jag är en så smart, smidig och underbar flickvän som tog mig in i kylskåpet fick in en hand och kunde gräppa dolmio burken utan att se de svarta mackisarna! Wow, jag var svettig och illamående säkert 10 minuter efteråt! Men nu är vi mätta glada och ja(trötta, lata).. Bla bla.. Skit samma.. Vad jag vet står makaronerna kvar än..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0